kolmapäev, 11. jaanuar 2017

Minu vaheaeg

        Minu vaheaeg!



Tere kirjutan teile jälle. Räägin teile oma vaheajast.

Vaheaja algul ma midagi erilist ei teinudki, mõtlesin plaane jõuludeks ja vana-aasta õhtuks. Kui kätte jõudis jõululaupäev siis hommikul tegime kodus väikesid ettevalmistusi ning õhtul läksime vanaisa juurde. Seal saab pühade ajal tavaliselt kogu pere kokku. 
Sõime, jõime, rääkisime juttu ning vaatasime niisama telekat. 
 Kui koju jõudsime siis ootasid meid kingid. Sain endale uue Delli sülearvuti. Mulle meeldib see väga. Peale jõule magasin hommikuti väga kaua vahel ärkasin isegi poole viiest üles.


Kui kätte jõudis vana-aasta õhtu siis käisime ka vanaisa juures nagu ikka traditsiooniks. Jällegi sõime, jõime, rääkisime juttu. Umbes kella üheksast õhtul läksime koju. kodus tegime veel näksimist laua peale ja ootasime uute aastat. Kuskil kümme minutit enne kahteteist läksime õue rakette vaatama kui tuppa läksime tegime lahti šampused. Soovisime üksteisele head uut aastat ning helistasime ka lähedastele. Vaheaja lõpul ei teinud jällegi erilist midagi, olin lihtsalt ja magasin hästi kaua. 

Pildiotsingu christmas cards tulemus

1 kommentaar:

  1. Ilmestamine tähendab pigem olulise esiletoomist mitte kogu teksti värviliseks värvimist - oluline on ka see et tekst oleks hästi loetav.
    Ajaveebis peaksid olema veel Scrtachi ülesanded erladi koolitööde lehel.

    VastaKustuta