kolmapäev, 5. aprill 2017

Lemmikfilmid

Tere!


Räägin teile oma lemmikfilmidest ja kui palju kinos käin. 
Kinos käin ma peaaegu iga kuu ja oleneb ka sellest mis filmid kinos jooksevad. Käin vaatamas seda mis ma arvan, et võiks mulle meeldida. 

Mul on ka paar lemmikfilmi mida võib vaadata ükskõik kui palju ja ära ei väsi. Üks neist on "Kiired ja vihased". Meeldivad mulle siiamaani kõik osad aga eriti meeldejääv on seitsmes osa.


Filmi "Kiired ja vihased 7" on kirjutanud Chris Morgan. See film on tehtud 2015. aastal ja see kogus väga palju vaatamisi üle kogu maailma. Filmi peaosas mängivad Dominic Toretto ehk Vin Diesel ja Brian ehk Paul Walker. Film räägib grupist kes võitlevad pahade vastu oma surnud sõbra eest. 
Soovitan ka teil seda vaadata kuna mulle see väga meeldis ja loodan, et ka teile meeldib.

1 kommentaar: